Grek??

Snackade med min äldsta son för en stund sedan angående musik när jag och min älskling ska gifta oss. Han har en polare som kan ställa upp med att spela och sjunga efter vigseln. GREKEN!! Fan va nice, zorba, suvlaki och tsatsiki!!! Svarta oliver och krossat porslin.

Vad fel man kan ha!! Greken visar sig var en en lång tanig snubbe med svart hår och topp luva som bor bakom stallet i Bro. Så vad vi får är en snubbe från en bondgård i hängselbyxor, stråhatt och banjo!! Filmen sista färden flashar förbi och jag hör grisen skrika.

Jag är rädd!!

Kommentarer
Postat av: Lotta Ståhlberg

Oh my God! Hur blir det nu? Det som skulle bli ett så vackert bröllopp( Hur f:n stavas det? Inte underligt om man är ogift!) Kan ni inte försöka begränsa han så att han bara uppträder i kommunhuset?

2009-04-17 @ 23:00:41
Postat av: Lotta Ståhlberg

Fick nu reda på att texten i mina svar är mörk, om man jämför med min dator så känns det ändå bra, för på min är den osynlig!

2009-04-17 @ 23:08:56
Postat av: Anonym

:D

2009-04-18 @ 07:53:39
Postat av: moffas snyggaste brorsas pojkvän !!? :)

Ha,ha cool blagg moffa!!Det här var ju riktigt bra ju.. Väntar mig snart klirr i kassan här med,täcker ju ändå 25 % av din fanclub.Borde väl ge nåt!!?





2009-04-18 @ 12:15:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0