Härlig söndag!

Solen skiner och man myser ute på altan. Har hunnit med att hälsa på min dotter och mitt lilla härliga barnbarn idag. Min grabbar var också där så det var nice att sitta och snacka med alla mina produkter ett tag. Lill trollet sov så henne fick man bara 20 minuter med innan jag var tvungen att dra.

Det börjar närma sig tisdag nu och då ska jag flyga ner till München för utbildning fram till på fredag. det ska bli kul att sitta i 3 dar och lyssna på tyskar som försöker prata engelska. Att det sen dessutom är en massa tekniska termer på tysk-engelska gör ju inte saken lättare. Men man slipper ju jobba i alla fall så det är helt OK. Värre är det med flygresan ner.

Flyga är inte min grej, bland det värsta jag vet. Vet inte vad det är men man är så maktlös. Som tur är så brukar en av mina bästa polare Jack Daniels ställa upp och stötta mig. Problemet blir bara hur jag ska kunna ha honom på jobbet på tisdag efter lunch tills vi sticket ut till arland vid 2 tiden. Får nog bjuda dit min franska kompis Mint Pastill så kanske det ordnar sig.

Hasta la vista!


Kommentarer
Postat av: moffas son

jag vill träffa jack daniels , det var länge sen

2009-04-19 @ 16:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0