Ich bin zurûck

Tillbaka i Sverige, fan vad skönt!! Tyskland är ok men det är ju inte som hemma. Har suttit på möten i 3 dagar och lyssnat på dessa tyskar som ska prata engelska!! Man börjar haja varför dom är så kassa när man slår på deras TV. Jag har sett Scrubs, Simpsons och vänner.........PÅ TYSKA!!!!!!!!!!! Vad fan är det frågan om!! Bart Simpson som pratar tyska är fan bland det löjligaste jag hört i hela mitt liv!! Inte konstigt att dom låter som muppar när dom försöker prata engelska!

Flyget gick bra, med hjälp av billig tysk whiskey!! Jaja, jag vet att det inte är någon höjdare men allt funkar ju med cola. En och en halv timme tog det med bil till flygplatsen och dom andra i bilen trodde jag drack cola......så jävla skönt! Jag var den ända i bilen som blev gladare och gladare ju längre vi kom!! Det var nära "öppna din dörr" i slutet av resan.

Förutom kursen så skulle jag utöka bröllopet med någon skön joddlande tysk i kortbrallor och tyroler hatt. Jag hittade honom:



Han är bokad och klar!!

Lite andra vackar bilder från München.



Och den här:



Och sen den här:



Nä men jag har väl haft det helt ok!!!

Skönt att vara hemma hos A-C igen!

Vi hörs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0