Jag är inte rädd, jag kan flyga!!

Då börjar det närma sig ångest attack inför detta onaturliga sätt att transportera sig på, FLYGA!! Ska snart hem och packa ihop det sista och inta en kvarting lugnande. Blir bra, kommer förmodligen att skratta hela vägen till München.

Klart det är tråkigt att sticka iväg så här och lämna A-C hemma själv, men det finns en liten fördel. Kanske kan jag få sova lite längre än till 04.00 på morgonen. Vi har ett helt rum fullt med fåglar som drar igång ett jävla oväsen så fort solen går upp. Hur många det är har jag inte aning om längre, det går inte att räkna dom! Tippar på ett 30 tal. Det är ju inte direkt någon skön sång eller nått gulligt kvitter som uppstår. Dom låter som dom är förbannade på nått, HELA TIDEN.

Undulat måste vara det argaste djuret som finns. Sen undrar man ju lite över prioriteringen, fåglarna har eget rum men jag måste dela!?!? Kanske öppnar jag fönstret en dag för att vädra............!!!!

Den här Tysklands resan har ju fått ett annat syfte nu, i och med att vi ska ha ett musikal bröllop så tänkte jag fixa nått ytterligare exotiskt. Ska se om jag hitta någon liten tjock gubbe med tyroler hatt och små tajta kortbyxor som kan joddla bröllops marschen när vi glider ner vid slottet.  Det sjuka med den här idén är att det inte på nått sätt känns konstigt så som allt har utvecklat sig.

Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Anna-Carin

men älskling , Du håller väl ändå med om att dom i allafall är väldigt söta alla våra 31 undulater :-)

2009-04-21 @ 11:14:28
URL: http://[email protected]
Postat av: Lotta

Den här bloggen blir ju bara roligare och roligare! Man brukar ju tänka att man borde gå mer på teater och musikaler, men det blir ju aldrig av. Sen plötsligt är man inbokad på en och ska dessutom få medverka! Fantastiskt roligt! Det är lite "Sound of music" över er tomt nu när stenmuren är uppe! Ni skulle ju kunna dansa på muren och sjunga " The hills are alive with the sound of music...", eller helt enkelt "The Hildebys are alive......."

2009-04-21 @ 21:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0