Så ja!!

Då blev det gym i alla fall idag då, en snabbis på lunchen. Skönt att köra på lite. Har fått så jävla ont i höger armen bara, skitjobbigt att lyfta. Någon sa att det förmodligen är musarm!?!?!? Vad fan är det? Trodde bara sånt drabbade ensamma tjejer!!

Helgen närmar sig i alla fall, ska bli så skönt att sätta sig på altan med ett glas vin och bara slappa. Kan ju skylla på mus armen när mur bygget kommer på tal. Kanske jag kan övertyga min kära sambo om att jag har två mus armar, om jag dricker vinet med sugrör direkt från bordet med armarna hängandes vid sidorna så kanske hon tror mig?? Värt ett försök!

Ska nog försöka åka ut till min dotter också i helgen så får jag träffa mitt lilla underbara barnbarn också. Har ju inte sett henne på en vecka nästa! Alltid lika kul att hänga med det lilla trollet.

I veckan var jag iväg på en helt sjuk grej, handledar kurs för att lära ut bilkörning. Var där med min son, min dotter och hennes kille. Satt i 4 jävla timmar och får pröjsa 600 spänn. Det han drog igenom på kursen hade jag fixat att tala om på 30 minuter.

Tydligen ska man börja på en tom stor parkering så dom får lära känna bilen och dess funktioner. Skönt att man fick veta det, jag hade tänkt börja övningsköra med dom inne vid Sergels Torg. Sen kom det fram också att man tydligen inte får dricka alkohol när man ska köra bil!! Hade det på känn, skönt att få det bekräftat. Vad fan tror dom?? Att man är helt jävla dum i huvudet? 600 spänn för att sitta i 4 jävla timmar och få reda på saker man redan vet. 

Dom vill ju bara suga ut stålar av alla som ska ta körkort. Och problemet är ju att skiten är obligatorisk! Det kommer säkert flera obligatoriska kurser. Halvdags kurs, hur man ställer in backspegeln 1.200 kr/deltagare. Weekend kurs med övernattning, hur man tankar bilen 4.000 kr/deltagare exklusive hotellrum och mat.

Inget förvånar längre, dom jävlarna kan hitta på vad som helst.

Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Anna-Carin

Jag skrattar snart ihjäl mig ! Du är bäst :-) men du kommer inte undan när det gäller trädgårdsarbete och murbygge i helgen !!!



PUSS

2009-04-17 @ 13:36:32
URL: http://[email protected]
Postat av: mia

hej på dig svåger !



Tänk att även du fallit för detta bloggande, det bor nog en lite tonåring i dig : )



Jag kan trösta dig med att Tomas oxå åker på stenjobb i helgen : )



ha det toppen

Kram

Mia med familj

2009-04-17 @ 15:31:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0