Vafan??

Det här skulle va ett lätt sätt att tjäna stålar!!!!!!! Nu har jag blaggat i 24 timmar drygt och 3 pers har varit inne!! Jag har inte tjänat en ända krona på den här skiten! Kanske måste jag ta lite bilder på min frukost och mig själv när jag äter för att det här ska bli en succé, som Rosing gör! Nya grepp måste tydligen till i alla fall, ångrar att jag sa upp mig från jobbet idag!

Fredag kväll är det i alla och en BIB är snart tom. Har jobbat i trädgården med denna sten mur ( mest min sambo som jobbat, mus armar ni vet ) det blev jävligt bra faktiskt. Bilder kommer senare på underverket. Känner att jag börjar få grymt gröna fingrar och kan bidra med coola tips för hur trädgården skall utformas. Problemet är bara att jag blir ner röstad hela tiden. Vi ska TYDLIGEN inte ha något vattenfall och vi ska inte alls ha någon vedeldad bad tunna ner grävd utanför altan.

Till alla mina fans ( alla 3 ) ha en grymt skön fredags kväll.

Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Lotta Ståhlberg

Hej Moffa!

Tack för att jag får ta del av ditt liv! Kommer att följa din kamp i trädgården. Håller med om att trädgårdsprogrammen inte alltid är bra. De är i många fall både skadliga och vilseledande, i stort sett ingen information om de skador man oundvikligen drar på sig! Själv har jag en mycket stor taggbuske placerad på halva tomten vilket gör att man inte kan vistas där, den har besparat mej en hel del jobb. Huvudsaken är ju ändå att man har plats för grillen och vinkartongerna!Kram Lotta

2009-04-17 @ 22:21:07
Postat av: Lotta Ståhlberg

Hej Moffa!

Tack för att jag får ta del av ditt liv;)! Kommer att följa din kamp i trädgår´n. Du skriver otroligt bra! Håll bara ut, du kommer att bli större än blondinbella, stenrik och sponsrad av alla spadföretag i hela Sverige! Håller med om att trädgårdsprogrammen inte alltid är bra. De är i många fall både skadliga och vilseledande, i stort sett ingen information om de skador man oundvikligen drar på sig. Se till att ALLT ni äter i sommar är grillat och dra i er mycket vin till det, har hört att det har en lindrande effekt på trädgårdsskador! Det här är andra kommentaren jag skickar den andra försvann! Inte lätt att få fans när blaggen beter sig så! Kram Lotta

2009-04-17 @ 22:45:10
Postat av: Moffa

Tack för din sympati!! Gammal man gör så gott han kan!!

2009-04-17 @ 22:56:16
URL: http://moffasblagg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0