Snart Semester.

Bara en och en halv vecka kvar nu tills man får vara ledig i 4 sköna veckor. Vi ska upp till Burträsk vilket ska bli kul. Ska bli väldigt roligt att se A-C:s hemtrakter där hon är född och uppvuxen. Det enda som oroar mig en aning är att hon sa att i Burträsk är alla släkt med alla på något sätt.......?? Kan alla spela banjo också?? Känns åter igen som den där filmen "den sista färden". Jag tänker inte gå ut i skogen ensam.

Skämt åsido, det ska bli kanon att komma upp till norrland. Jag ser fram mot det oerhört mycket.

Man är ju gift nu för tiden och det är ju hur skönt som helst. Men vissa förändringar börjar smyga sig in i mitt liv. Tidigare när jag skull klippa mig så gick jag ner på dropp in nere i centrum när jag hade tid och lust, det har blivit stopp för det nu. Min fru har bestämt att jag ska klippa mig hos Bobbys hårstudio i Vällingby?? Man måste boka tid och man har en egen "frissa"..........!! Känns ju jävligt manligt, vad är nästa steg?? Kanske måste jag köpa mina underkläder på Lindex i fortsättningen???

Midsommar afton på fredag och vi ska alla till brorsan i E-tuna. Ska bli kul som fan. Sitta i skoter overall och topp luva i regnet med en kall öl i handen är ju livet!! Svensk sommar när den är som bäst!

Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Anonym

mihi

2009-06-16 @ 17:34:03
Postat av: Anna-Carin Hildeby

Du kommer att älska både Burträsk och Hjoggböle :-)

2009-06-17 @ 15:33:04
URL: http://undulatsidan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0