Vilken tur!!

Då fick jag det bekräftat, Lagerbäck läser högt ur min blogg för grabbarna i halvtid. Heder åt grabbarna som tog till sig min kritik och skärpte till sig till andra halvlek. Till och med Zlatan gjorde mål, tror han fått sitt stora internationella genombrott nu.........:-))!!

Trots vinst så är man ju inte tok imponerad direkt. Ett svenskt landslag bör vinna med större siffror mot "Gotland".

Hyfsat nöjd är jag i alla fall men gladast är nog frugan för nu blir vi kvar i Viksjö i alla fall fram till borta matchen mot Ungern i september.

Viva Sverige!

Kommentarer
Postat av: Anna-Carin Hildeby

Längtar efter nästa inlägg på Blaggen!

2009-06-15 @ 12:36:01
URL: http://undulatsidan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0