Mittwoche!!

Gick upp i morse för en morgon promenad, den första denna vecka. Halv vägs börjar det spö regna, nice! En ganska farlig kombination med för lite mat, inget snus och för tidigt på morgonen. Tur att man inte mötte nån!!

Var och köpte golv igår, på lördag skall det läggas. Min polare "Patrick the Matric" kommer och hjälper mig med det. Det kommer att bli as bra, vi två och en platta öl!! Ser framför mig hur A-C kommer att slita sitt hår när vi tömt backen med öl och lagt golvet upp och ner!!! Nä....det kommer bli så bra så!!

Det är i alla fall onsdag och just nu 0,5 arbets dagar kvar på denna vecka, vilket gör mig hyfsat glad i alla fall. För i kväll kommer jag att vinna dröm vinsten på Lotto, det stod i tidningen att det rent statistiskt skulle vara min tur nu. Så jag känner att det är helt rätt att pissa på chefens skrivbord, be han dra åt helvete och sen säga upp mig innan jag går hem i kväll. Jag ska ju ändå inte hit imorgon.....!!!

Vi hörs.

Kommentarer
Postat av: Anna-Carin

Jag är väldigt impad över dina tidiga morgonpromenader !! Fattar inte hur du orkar ??? PUSS

2009-09-02 @ 10:47:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0