Tillbaka!!

Jaha då är all semester över för detta år! Vem fan har kommit på att men ska jobba 47 veckor per år men bara vara ledig 5??? Jävla idiot! Är det en sund tanke att som 43-åring sitta och längta till pension?? Det är bara att knega på och rätta in sig i ledet.

Annars tycker jag faktiskt om hösten, gillar när det blir lite ruggigt och kallare ute. Dessutom har ju all hockey dragit igång samt en köks renovering hemma som skall bli så skönt att få klar. Och mitt i allt detta fick jag den fantastiska idén att gå ner i vikt, 108 kg skall bli runt 95 kg är tanken. Daglig motion och äta rätt skall göra tricket.
För att öka på utmaningen så håller jag dessutom på att sluta snusa, SAMTIDIGT!! Priset till årets trevligaste och gladaste kille går till...........NÅGON HELT ANNAN ÄN MIG!!!!! Det är en tidsfråga innan frugan kommer hem med en Big Mac plus meny och en stock General!!




(Jag på Rhodos)

Vi hörs!!

Kommentarer
Postat av: Anna-Carin

ha ha ha ! Du fixar det här, älskling :-)

2009-09-01 @ 10:35:19
Postat av: linus

bra skrivet! pizza och bärs på monami fredag kväll? ;)

2009-09-01 @ 21:09:17
URL: http://limpstah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0