Torsdag!!

Så skönt att det snart är fredag. Uppe i morse igen och tog en stärkande promenad på c:a 45 minuter. Jävligt trögt att komma upp men så skönt när man gjort det. Det tråkiga är att det inte verkar hända något med alla kilon, det händer fan ingenting. Börjar det inte rasa snart så skiter jag i det här garanterat.

Att lägga ner snuset går helt otroligt riktig bra.......med hjälp av en massa nikotin tuggumin!! Tog en snus igår och blev nästan äcklad ( det var gott så in i helvete men det kan man ju inte erkänna )!!!

Jobba på lite nu kanske, det är trots allt därför jag är här säger min chef. Vet inte vad han menar med det, brukar inte lyssna så noga! Men jag ska lugna honom med att jag tänker sätta fart så fort jag klarat Harpan.....!!!

Ha det!!

Kommentarer
Postat av: Anna-Carin

Helt otroligt ! Jag är så stolt över min käre man!

Slutat snusa, äter bara GI, promenerar varje morgon kl 6 , bakar godaste brödet, lagar godaste maten och ska dessutom lägga golv och renovera om hela köket !!!!!

2009-09-03 @ 11:06:33
URL: http://www.undulatsidan.se
Postat av: Anonym

Janne, du får låna mina gåstavar om du vill ;D

/Carin

2009-09-03 @ 19:36:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0