Veckan slut!!

Så jävla skönt att det är fredag i dag!! Men det höll på att bli katastrof i morse, jag hittade inte mina fredags strumpor!! Var så nära att jag var hemma. Och någon promenad blev det inte i morse, jag var helt slut. I går kväll så drack jag ett och ett halvt glas rödvin framför TV, i morse kändes det som jag dragit en Kicki Festis helt själv. Av det lär man sig att man ALDRIG bara ska ta ett glas utan tömma hela flaskan om man ändå ska må skit på morgonen.

Tittade på ett skönt program i går på TV. Lyxfällan!?!?!? Vad fan är det för jävla larv? Visst man kan hamna i ekonomiskt trubbel, jag vet. MEN dessa människor har skulder på c:a 750.000 kr, bor i en hyresrätt och äger ingenting av värde. Då får dom den sköna idén att köpa en sommarstuga för 800.000 kr. Dessutom visar sig sommarstugan vara helt röt skadade och inte värd i närheten av det dom betalade. Så nu har dom plötsligt skulder på c:a 1.500.000 kr och äger fortfarande ingenting av värde. Vad är det för idioter som är med i dessa program?? Det är ju så själv förvållat så man inte ens tycker synd om dom. Och sen i slutet så får dom presenter!?!?!? Sweet!!

Nä, nu ska jag lida mig igenom dagen så jag snart får gå hem och ta det lugnt. Lugnt?? Visst fan Ernst va ju på TV igår, då blir det väl nått projekt som skall göras i kväll!! Tälja till några ljusstakar eller kanske bygga en ute dusch!! Ja ja, bara att bita i det sura och rätta in sig i ledet!!

Vi hörs!





Kommentarer
Postat av: Anna-Carin

Jag håller på och skrattar ihjäl mig :-)

Du är bäst!!!!!!!!

Love you

2009-09-04 @ 10:07:53
Postat av: Lotta

Hej!

Såg du mitt julklappstips på facebook? 179 spänn! Inte farligt: Man får tydligen tips på en massa saker. Tänk dej själv vilken härlig jul ni kan få, med Ernst girlanger och Ernst ljuslyktor i hela huset medans Ernsts bästa julmat puttrar på spisen! Man skulle kunna förstora upp framsidan på boken, för där är en riktigt lyckad bild på Ernst och sätta den i ert nya kök. Hör av dej om du är intresserad, Felicia säljer dom./ Lotta

2009-09-05 @ 16:49:25
Postat av: Anna-Carin

vilket himla bra julklappstips Lotta !!!!!!!! Perfekt til Janne :-) KRAM

2009-09-07 @ 12:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0